کرکره برقی طلا فروشی

Wiki Article

درب‌های اتوماتیک تلسکوپی فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و برای خانه‌های کوچک مناسب هستند.

موتور های ساید کرکره برقی را از نظر جنس سیم پیچ نیز می‌توان دسته بندی کرد؛ سیم این موتور ها از دو جنس کلی آلومینیوم و مس هستند که سیم پیچ مس به دلیل رسانش بالاتر و از طرفی داغ شدن کمتر گران تر از سیم پیچ آلومینیوم هستند.

گارانتی نشان دهنده کیفیت درب اتوماتیک است. قبل از خرید، از گارانتی محصول اطمینان حاصل کنید.

این نوع کرکره برقی از ورق گالوانیزه استفاده می‌شود. برای تشخیص این نوع کرکره اتوماتیک کافی است که با یک آهنربا آن را تست کنید، اگر آهنربا به تیغه کرکره چسبید نشان دهنده آن است که این کرکره از جنس گالوانیزه است.

قفل برقی پارکینگی و نفر رو قفل برقی آپارتمانی قفل برقی کابینتی قفل کرکره برقی اعلام حریق برندها برند ها

کرکره برقی نیز نوعی درب اتوماتیک است. کرکره برقی هم مانند سایر درب‌های اتوماتیک که معرفی شد انواع مختلفی دارد. در ادامه مقاله به معرفی انواع کرکره برقی می‌پردازیم.

درب اتوماتیک حیاط نوعی از درب است که به کمک سنسور یا چشمی بسیار حساس به حرکت نور یا با استفاده از یک ریموت کنترل الکترونیکی از راه دور هدایت می‌شود و باز و بسته می‌شود.

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ (کشویی) با ۴ لت غیراستاندارد

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اتوماتیک: در این نوع درب، حرکت کامل و باز و بسته شدن به صورت کاملاً اتوماتیک اتفاق می‌افتد.

نیمه اتوماتیک: کنترل درب‌های نیمه اتوماتیک اغلب توسط کاربران انجام می‌شود و از دستگاه‌های مکانیکی برای حرکت اولیه استفاده می‌کند.

بزرگترین ایرادی که می توان از موتور ساید گرفت، سرعت پایین آن است که دلیل آن هم گیربکس پر قدرت آن می باشد. البته موتورهای ساید سرعت بالا نیز تولید شده که برای اماکنی که نیاز به سرعت بالای باز و بسته شدن دارند می توانید از آن دسته موتور ها استفاده نمایید.

از انواع درب اتوماتیک شیشه ای لولایی موجود در بازار می‌توان به نوع یک لنگه و دو لنگه اشاره کرد. استفاده از این نوع درب در اماکنی که فضای کافی برای نصب درب کشویی ندارد مطالعه از رفرنس بسیار مناسب است.

آیا شیشه‌های درب اتوماتیک شیشه ای از مقاومت بالایی برخودار است؟

Report this wiki page