بهترین بازی های ورزشی موبایل

Wiki Article

قهرمان‌های آشنای مجموعه به مورتال کامبت موبایل نیز آمده‌اند، هرچند در زمینه مبارزه‌ها شاهد تفاوت‌هایی در کنترل نسبت به سایر پلتفرم‌ها هستیم.

عنوان مذکور حقیقتا گرافیکی در حد کنسول را به چشمان مخاطب هدیه می دهد ، تجربه ای زیبا و به اندازه ی کافی سخت که قلب شمارا به تپش می اندازد.

اگر بدنبال بازی های خوب دیگری در این لیست هستید پیشنهاد میشود که باما همراه باشید زیرا به گزینه های خوب دیگری نیز اشاره شده است.

البته ظاهر زیبا تنها چیزی نیست که این بازی‌ها تقدیم شما میکنند، محیط شگفت انگیز و گیم‌پلی جذاب هم بخش دیگری از آن‌هاست که میتواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

برخلاف بسیاری از بتل رویال‌ها، امکان ساخت‌وساز در بازی فورتنایت باعث شده تا این بازی تجربه‌ای متفاوت را برای بازیکنان رقم بزند و البته کمی هم گیم‌پلی آن را پیچیده کند.

بازی بخش‌های مختلفی دارد و چالش گیم‌پلی در نسخه موبایل بازی هم تا حد زیادی حفظ شده است. به‌یاد داشته باشید که از لحاظ بصری مورتال کامبت همواره خشونت اغراق شده‌ای دارد، بنابراین اگر خشونت روی شما تاثیری ندارد به سراغ این‌بازی بروید، در غیر این‌صورت بیش از ۱۰۰ بازی دیگر در این مقاله برای تجربه کردن به شما پیشنهاد داده‌ایم.

در صورتیکه هم نرخ فریم و هم گرافیک برای شما مهم باشد قطعا به گوشی بسیار قدرتمندی نیازمندید.

بازی های استراتژی انواع مختلفی دارند، برخی تنها با کلیک کردن بازیکنان را سرگرم می‌کنند و برخی نیز مانند کلش اف کلنز نیازمند استراتژی‌های مختلف هستند.

همین تنوع باعث شده است تا امکان پیاده‌سازی استراتژی‌های مختلف برای پیروزی بر رقبا در بازی های پولی موبایل بازی پسرخوانده مهیا شود. یکی از خصوصیات اصلی بازی پسرخوانده صداگذاری طنزآمیز آن است.

این بازی دارای محیط بسیار شاد با گرافیک هنری کم نظیر و گرافیک فنی در حد نسخه ی کنسولی است.

قابلیت‌های شخصی سازی گسترده سلاح‌ها و آیتم‌ها و به دست آوردن مدال‌ها هم بخش دیگری است که بازی را دوست داشتنی میکند. اگر هنوز به جمع میلیونی کاربران این بازی نپیوسته‌اید، الان بهترین زمان برای شروع است.

«ورود به شهر کاولون والد آسان است، اما خروج از آن مشکل» عجیب‌ترین جمله‌ی ممکن برای ورود به شهری‌ که از همان اول اتفاقات مرموز آن را می‌توان پیش‌بینی کرد.

علاوه‌بر حالت اول شخص، امکان انتخاب گزینه سوم شخص نیز به بازیکنان داده شده است.

خوشبختانه خریدهای درون‌برنامه‌ای هیچ نقشی در گیم‌پلی بازی ندارند، در نتیجه اگر حرفه‌ای باشید پیروزی از آن شما خواهد بود.

Report this wiki page